15 Ağustos 2013 Perşembe

İşte Şanslı 2 Kitapsever

Herkese merhaba!
Arkadya sponsorluğunda düzenlediğimiz kitap çekilişini dün gece sonlandırmıştık.
Ek haklar olduğu için listeyi oluşturmak biraz zaman aldı.
Sizleri çok fazla bekletmeden hemen kazananları belirleyelim.
Ek haklarla beraber 189 katılım hakkı oldu.
En çok isteyen kazansın diyerek her zaman olduğu gibi Random,org'a başvurduk.

                                 1.kazanan izleyicim:



2.kazanan izleyicim:


İkinizi de tebrik ederim.
Cumartesi akşamına kadar iletişim bilgilerinizi mail adresime gönderir misiniz?

Bu güzel çekiliş için Arkadya Yayınlarına teşekkür ediyorum.


Bu arada sağ tarafta bir anket var.
Hadi oylayın:)

9 yorum:

  1. Ah yine ben değilim.. Ne şanssız bir kadımın..:))
    Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum.. Sana da çok selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil
  2. Tebrikleerr:)) bizim için de okuyuunn :))

    YanıtlaSil
  3. Kazananları tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. KISMET... TEBRIK EDERRIM KITAP SEVERLERI

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler:)
    Keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!