6 Ağustos 2013 Salı

Gratis Bayram İndirimi ve Tavsiyelerim


Bu aralar indirimler gerçekten cezbedici.İnsan kendini tutamıyor.
Özellikle %50 indirimler kaçırılacak gibi değil. Özellikle The Balm ürünleri hem içeriğiyle hem ambalajlarıyla göz dolduruyor.

Bir çeşit renkli nemlendirici sayılan The Balm Shelter'ı,
hem aydınlatıcı hem far olarak kullanılabilen Mary Lou'yu,
The Balm'ın yeni allıklarını,
Yine yarı fiyatına düşen güneş koruyucu ürünleri ,
Gratis'e özel Benri pamukları,BeeBeauty serisini,Giovanni saç bakım ürünlerini,Floriography serisini kaçırmamanızı öneriyorum.

2 yorum:

  1. bugün indirimden balm jovi aldım.söylendiği abartıldığı kadar değilmiş sanki ya. ama mary lou muhteşem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullandığım renkler palette olduğu için ben seviyorum.
      Bir de allık,aydınlatıcı,far,ruj hepsi bir arada iyi oluyor.

      Dediğin gibi Mary Lou muh-te-şem:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!