18 Ağustos 2013 Pazar

Bu Hafta Ben #4

Geçen hafta yazamadığım Bu Hafta Ben yazımı bu hafta yazıyorum.
Bu 1 hafta öyle muhteşem geçti ki..
Çünkü nişanlım bizdeydi.
Beraber kumpir yedik ki ben bayılırım.

Hamburger yedik.


Göl kenarına pikniğe gittik.
Ördeklere ekmek attık.

Market alışverişi yaptık.
Niye kimse bana rezenenin bu kadar kötü koktuğunu söylemedi:/

Blogta 1111'i gördük:)
2011'den bugüne kadar hep yanımda olan dostlara sonsuz teşekkür ediyorum.
Yorumlarınız benim için çok önemli.


Vee son olarak   
minicik bir kız bebeğimiz oldu:) (Abimin)



                                                          * Bu Hafta Ben #2

12 yorum:

  1. ne kadar güzel bir post olmuş canım bu arada bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Göl kenarına nereye gittiğinizi sorabilir miyim? Bende sevgilimle gitmeyi çok isterim :) İstanbuldaysa tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da değiliz Betülcüm.
      Sakarya'da Poyrazlar Gölü'nün kenarına gittik.

      Sil
  3. Ben de onlardan biriyim :) Bana da bekliyorum.
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Kumpire bayılırım. Hamburgere ölürüm..:))
    Güzel bir haftasonu olmuş..
    Sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol kalorili bir hafta oldu.
      Mantılar,çeşit çeşit yemekler:)
      Kimisinin fotografını çekemeden gömüldük yemeye:)

      Sil
  5. En güzeli bebek kısmı olmuş.:)
    Darısı başına inşallah bir gün seninde böyle tatlı bir kızın olur.:)

    YanıtlaSil
  6. Allah bağışlasın miniğinizi:)
    bu arada bloğumdaki yayın sorunundan dolayı yeni bir blog açtım.
    modavesaireburcu.blogspot.com yeni adresim. orda yazılarım okuma listelerine düşecek inşallah :) takip edersen çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım.

      Takibe aldım Burcucum yeni blogunu.
      Yeni blogun hayırlı olsun.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!