28 Temmuz 2013 Pazar

İlk Konuk Yazarım Oriflame Very Me Makyaj Bazı ve Fondöteni Anlatıyor

Selamlar,
Öncelikle kendimi tanıtayım, ben Bak  Bak Yeşil Yeşil adlı bloğun sahibi Meryem. Mart ayı itibariyle başladım blog yazmaya, yani henüz bu işte yeni sayılırım. Makyaj yapmaya ve drugstore gezmeye bayılırım. :)
Sevgili Her Şeyden Bir Tutam arkadaşımı uzun zamandır takip ediyordum. Konuk yazar alacağını bildirdiği postu okuyunca da hemen talip oldum. Ve ilk post bana nasip oldu :)
Bugün ise sizlere Oriflame markasına ait Very Me serisinden makyaj bazı ve fondötenini tanıtacağım.



İkisinin yan yana uyumu müthiş. Hem ambalaj olarak hem de içerik olarak.
Aslına bakarsanız Vey Me serisi Oriflame' in genç kızların günlük yaşantılarında kullanmaları için hazırladığı bir seri. Bu yüzden yapıları çok yoğun değil bence. Gelelim ürünlere...
Makyaj bazı bugüne kadar hep atladığım bir ayrıntıydı. Makyajımı sabitlemek için çoğumuzun yaptığı gibi pudra kullandım her zaman.

Prep Me Perfect makyaj bazı, fondötenden önce cildimizi makyaja hazırlıyor, gözenekleri dolduruyor. Kremsi beyaz bir yapıda, yapış yapış bir durumu yok yani. Fondöteni gayet güzel tutuyor. İlk denememde 6 saat civarında makyajım yüzümde sabit kaldı. Yıkamasaydım daha ne kadar kalabilirdi bilmiyorum. :)

Smoothie Fondöten ise ilk etapta güzel kokusuyla mutlu ediyor. Az-orta seviyede bir kapatıcılığı var. Aslında bu sizin cildinizin ne kadar problemli olduğuna göre değişir. Benim çene bölgemdeki sivilcelerim dışında pek bir problemim yok. Zaten onlar için de kapatıcı uyguluyorum. Benim cildim kuru olduğu için herhangi bir parlama problemi ile karşılaşmadım. Bendeki rengi ivory. Fotoğrafta size koyu gibi gelebilir ama cildimin rengi ile bütünleşiyor, renk farklılığı kalmıyor sonuç olarak.





Ürünler genelde bütün fondötenlerde olduğu gibi 30ml.
Fiyat olarak da gayet uygunlar. Sık sık indirime giriyorlar zaten.
Yapılarını ve duruşlarını ben sevdim, günlük olarak kullabileceğim ürünler oldu kendileri.
Sizin de denemenizi tavsiye ederim. :)

Beni misafir ettiği için arkadaşıma çok teşekkür ederim.
Okuduğunuz için size de ayrıca teşekkür ederim.
Sevgiler...

4 yorum:

  1. Çok teşekkürler ediyorum. Sizin bloğunuzu da hemen ziyaret edeceğim. Veryme fondoten daha önce kullanmıştım ve çok hoşuma gitmişti.. Makyaj bazını da deneyeceğim..
    Selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      denemeni öneririm ben de, faydası var zararı yok :)
      sevgiler...

      Sil
  2. Bende almayı düşünüyordum haklarında fikir sahibi olmuş oldum :)
    Bende haftaya konuk olucam heycanınızı anlıyorum :D

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!