15 Temmuz 2013 Pazartesi

Bebak Hediyeleri Kimin Oldu?

Bebak'la gerçekleştirdiğimiz çekilişimiz bu akşam itibariyle sona erdi.
3 kazananın olacağı çekilişte çeşitli sosyal platformlarda duyuranlara ek hak verdim.Artı haklarla beraber toplam 158 hakkı listeledim. Adil olması için her zamanki gibi Random.org'a başvurdum.
                                            İlk paketi kazanan izleyicim: hayal





İkinci paketi kazanan izleyicim: sena inanır




Üçüncü ve son paketi kazanan izleyim ise Hazel Bağcı


Üçünü de tebrik ediyorum.
Salı günü akşam 19.00'a kadar iletişim bilgilerinizi mailime gönderirseniz ben de hemen firmaya iletebilirim. Kargolarınız da yola çıkar:)

Desteklerinden dolayı Bebak Türkiye'ye teşekkür ederim.

Kazanamayanlar takipte kalın.Yeni bir çekilişim başlayacak.Sevgiler.







5 yorum:

  1. aa ben kazanmışım :)
    çok teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim teşekkürler Zehracım :)

    YanıtlaSil
  3. Kazananların bilgilerini firmaya ilettim.Güle güle kullanmalarını diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. ürünlerim bugün elime ulaştı tekrardan çok teşekkür ederim size de firmaya da çok merak ediyordum kullanmak sayenizde nasip oldu :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!