20 Nisan 2013 Cumartesi

La Roche Posay Toleriane Teint Fluid Corrective Fondöten No:13


Bir süredir kullandığım La Roche Posay Toleriane Teint Fondöteni artık anlatmanın zamanı geldi.




* İnce,sivri ucu kullanım kolaylığı sağlıyor.

* Hassas ciltler dahil tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun çünkü hassas ciltlerde oluşması muhtemel alerji/reaksiyon riskini azaltmak ve cildi yatıştırmak için fondötenin içerisinde hassaslık düzenleyici peptit Neurosensine kullanılmış.Bu sayede hassas ciltli kişiler rahatlıkla fondöteni kullanabiliyor.

* 25 faktörlük güneş koruması yaza girdiğimiz bu günlerde oldukça iyi bir avantaj.

* Cilt tarafından kolayca emiliyor.

* Pembe alt tonlu bir fondöten.

* Mat bitirişli.

* Parlama yapıyor.

* Vaad ettikleri gibi ileri derecede kapatıcılığa sahip. Hatta başlı başına bir kapatıcı.

* Pigment açısından yoğun. Lekeleri, kusurları güzel bir şekilde örterken ardında izler,şeritler bırakmıyor. Yani homojen bir şekilde dağılıyor.

* Yeni patentli dokuya sahip.Formülü cildin elastikiyetini/esnekliğini artıran Dermoflex maddesi içeriyor. Bu yüzden olsa gerek yüzde çok ama çok doğal bir duruşa sahip. Kesinlikle maske gibi durmuyor.


(Fotograflar flash açıkken çekildi.)

* Gün boyu kalıcılığını koruyor.Öyle ki günün sonunda suyla çıkarmakta zorlandım.Makyaj temizleyiciye ihtiyaç duydum.

* Ürün 30 ml tüp şeklinde ve şuan Türkiye'de 3 tonu bulunuyor.Bendeki 13 numara. Rengi bana koyu geldi. Ama öncesinde BB krem sürüp ardından hafifçe sorunlu kısımlara bu fondötenden uygulamayı düşünüyorum.Kapatıcı yönüne ağırlık vereceğim.


* Nereden satın alabilirsiniz?
Eczanelerden ve dermokozmetik satışı yapan sitelerden temin edebilirsiniz.




*Basın ürünüdür.La Roche Posay'e teşekkürler!


1 yorum:

  1. Aylardır araştırıyordum ve pek yazı bulamamıstım bu fondotenle ilgili :) şimdi almaya karar verdim,verdiğin bilgiler için cok teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!