22 Şubat 2013 Cuma

Cecile Sexy Curl Maskara (Güncellendi)




Cecile bildiğim kadarıyla Özsoy Kozmetik bünyesinde yerli bir firma.
Daha önce parfümleri dışında hiç bir ürününü denemediğimi fark ettim.
Bu maskara ilk Cecile kozmetik ürünüm.


Ambalajını ilk açtığımda gözüme kuru gibi geldi.
Deneyince hiç de kuru olmadığını, formülünün de oldukça başarılı olduğunu gördüm.
Kirpiklerimde topaklanma yapmadı.
Akma, bulaşma, birikme yapmadı ki bu müthiş..
Sürdüğüm gibi sabitlendi.Formu gün boyu aynı şekilde kaldı.
Takma kirpik takmışım gibi kirpiklerimi dolgunlaştırdı, gür gösterdi.
Doğal bir kıvırma etkisi var.
Ancak kirpiklerimi uzun gösterme gibi bir etkisi olmadı.
Böyle bir etki de beklemiyordum zaten.
Benim için maskara kirpiklerimi dolgunlaştırsın yeter.


Herhangi bir makyaj temizleyicisiyle kolayca çıkarılabilen bu maskarayı ben çok sevdim.
Almak isteyenler olursa YKM, Watsons, Gratis ve çeşitli parfümeri / kozmetikçilerde 10-14 tl arası bir fiyatla bulabilirler.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!