26 Aralık 2012 Çarşamba

Hello Kitty'li Bir Paket Geliiir:)

SANDUKAM ile daha önceden kitaplaşmıştık.Yazın birbirimize güzel hediyeler göndermiştik.
Hem seviyeli hem de meslektaşım olunca kendisini ayrı bir sevierim:)

Geçenlerde gönderdiğim ufak paketi alınca O da bir şeyler göndermek istedi.Cıx olmaz dedim.
Ama Hello Kitty'li bir şeyler var bak:) diyince Hello Kitty mi dedin tamam o zaman hemen gönder dedim:)
Dün akşam kargomu aldım ve arabada paketi yırtıp açtım.
Yoksa merakımdan çatlayacaktım:)


Yanımda oturan teyze de hiç tasvip etmeyen bakışlar attı durdu.
Ne yani arabada paket açamam mı!
Açarım, içinden bu güzellikleri de çıkarır,çocuk gibi de sevinirim:)

Not defteri muhteşem. Kedili minik cam biblo da öyle..


Hello kittyli kocaman silgim, siyah kalpli küpelerim, Hello Kitty'li bozuk para çantam:)


E kitapsız olmaz demiş arkadaşım..


İşte beni benden alan Hello Kitty bilekliğim.
Bugün bunu taktım. Öğrencilerimin hemen dikkatini çekti:)

Sandukam sana çook teşekkürler.Beni çook mutlu ettin:)




7 yorum:

  1. Sabdukamı kitaplaşma etkinliğinden tanımıştım. İyikide Tanımışım dediğin sıcak bir insan. Necip Mahfuz'unuz var madem yazar aylarında yorumunuzu beklesek mi :)
    Keyifle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Acemi blogger,
    Okuyabilirsem neden olmasın:)

    YanıtlaSil
  3. beğenmene çok sevindim :) daha güzellerini bulmak isterdim ama bilekliği sevmene ayrıca çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Beğenmek ne kelime bayıldım canımmm:) Şuan bileğimde..

    YanıtlaSil
  5. Çok çok çok çok çok güzeller:))))
    Keyifle kullan canım ^-^

    YanıtlaSil
  6. ayyy süper ciciler bunlar bayıldm güle güle kullan canm :)

    YanıtlaSil
  7. Silginin aynısı bende var ve erkek kardeşim kaptıııı :)))

    ♥.♥
    www.naslii.com

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!