3 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni Avon Vücut Spreyleri


Avon'un vücut spreylerine yenileri eklendi.
Denemek gerek dedik ve aldık.
Ortadaki Naturals serisine ait.
Diğer ikisi ise Yok Böyle Dans ilham kaynaklı yeni serinin devam ürünleri.

Sol baştaki Ballroom Beauty pembe gül,amber ve frambuaz içeriyormuş.
Meyve notası çiçek notasıyla başa baş.
Frambuaz kokusu biraz azaltılsaymış daha iyi olacakmış gibi.
K 14 Fiyatı 7.70 TL

Ortadaki Naturals Kızılcık ve Tarçın Özlü Vücut Spreyi
Bunu çook sevdim. Tam bir şeker kokusu. İndirimdeyken 6.90 TL'ye düşüyor.

Kırmızı olansa Latin Sensation
Tam benlik baharat- çiçek karışımı bir koku. Hiç ağır değil.
K 14 Fiyatı 7.70 TL

Ballroom Beauty ve Latin Sensation'ın parfümleri de mevcut ve ben şişe tasarımlarına bayıldım:





4 yorum:

  1. parfümler kalıcımı acaba?? vücut spreyleri çok güzel kokuyor ama kalıcı değil malesef..

    YanıtlaSil
  2. Ben çileklisini aldım nedense biraz ağır geldi kokusu bana :S

    YanıtlaSil
  3. daha önce victoria secret dışında hiç vücut spreyi kullanmadım. şu ortadaki kızılcık tarçını çok merak ettim. siparişime onuda ekleyeyim bari:)) paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. audrey,
    Parfümü denemedim.
    ama vücut spreyleri orta seviyede.
    Hepten anında uçup gitmiyor.

    Roseone,
    Şekerli bir koku.

    bbmakeup,
    dene derim:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!