12 Kasım 2012 Pazartesi

Doğadan Büyülü Bohça - Tarçınlı Elma


Nihayet büyülü bohçayı deneyebildim, yorumlayabilirim:)
Biraz araştırma yaptığımda bu çay serisi üzerinde Doğadan'ın 6 yıl süreyle Arge çalışması yaptığını ve tasarımına çok büyük rakamlar harcadığını öğrendim.


Değmiş mi?
Evet, değmiş.
Öncelikle her şey şeffaf.
Herbir çay gayet kaliteli özel şeffaf poşetlere konulmuş.


Şeffaf poşetinden sıyırdığınızda alışılmışın dışında çok farklı ipek bir tül içinde iri iri kıyılmış meyveler ve baharatlarla karşılaşıyorsunuz.


İçinde ne var ne yok her şey ortada.
Ne içtiğinizi görebiliyorsunuz.
Toz toprak, boya değil gerçek parçacıklar mevcut içerisinde.


İçinde neler varmış bakalım:
Elma, bamya çiçeği, portakal kabuğu, tarçın, kuşburnu, meyan kökü, gül.


Büyülü Bohçanın getirdiği diğer bir yenilik de sıkma aparatının olması. Bu da kullanım kolaylığı sağlıyor.


Kısacası denenesi bir ürün.

* Fotograflara tıklayarak büyütebilir, ayrıntılı bakabilirsiniz.


8 yorum:

  1. Bitki cayi bagimlisi olarak buyulu bohcayi da cok merak ettim dogrusu. İlk fisatta deniycem. Tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  2. Metalbebek,
    Gül aromalısı da varmış.Onu da denemek lazım.

    YanıtlaSil
  3. Elma ve tarçınlıyı yeni gördüm bende deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. hemen denicem paylaşımınız için teşk.

    YanıtlaSil
  5. En kısa zamanda alıp deneyeceğim =)

    YanıtlaSil
  6. ben bir çok çeşidini denedim kesinlikle hepsi mükemmel. yaseminli ve güllü yeşil çayları şiddetle tavsiye ederim. Baharatlı tatları sevenler için hafif acılığı olan Chai bence çok ilginç ve denemeye değer. şimdi Doğadan Beyaz çaylarını merakla bekliyorum. şu yazımdaki kampanya hala devam ediyor. http://denizdenerde.blogspot.com/2012/10/yakalacodan-super-bir-kampanya-daha.html

    YanıtlaSil
  7. ben birçok çeşidini denedim. yaseminli ve güllü yeşil çayları şiddetle tavsiye ederim. şimdi beyaz çayları deneyeceğim. şu yazımdaki kampanya hala devam ediyor. http://denizdenerde.blogspot.com/2012/10/yakalacodan-super-bir-kampanya-daha.html

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!