29 Eylül 2012 Cumartesi

Yves Rocher Purbleuet Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi


Daha önce Yves Rocher'dan aldığım ürünlerden ne kadar memnun kaldığımı burada ve burada anlatmıştım.
Ürünlerinin kalitesine gerçekten güveniyorum.
Bu yüzden makyaj temizleyicisi bakınırken bunu alıverdim.
Lens kullandığım için ve gözlerim oldukça hassas olduğu için göz makyajımı temizlerken her ürünü kullanamıyorum.
Bu makyaj temizleyicisinin içerisinde peygamber çiçeği suyu bulunuyor.
Bu da göz çevresini rahatlatıp yatıştırmaya yarıyor.


Çok ağır makyaj yapmadığım için onu ne derece çıkarır bilmiyorum ama benim suya dayanıklı kalemimi, maskaramı rahatlıkla çıkarıyor.
Diğer yandan gözümü yakmaması müthiş.
Diadermine'ın aksine cildimde yağlandırma yapmaması da diğer bir artısı.

Yves Rocher'dan 19.90'a satın alabilirsiniz.

Edit:Ağır makyajları çok çok iyi çıkarıyor.

2 yorum:

  1. yves rocher ürünlerini hep begenirim ama bana bir makyaj temizleyici yollamıslardı bir siparişimde hediye olarak ki butun makyaj temizleyicilerinden sogudum.
    Belki bir süre sonra deneyebilirim.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!