19 Eylül 2012 Çarşamba

Mim:)

Defnecim beni mimlemiiiiş.
Beni unutmayıp hatırladığın için teş.ederim arkadaşım. Nete ancak kavuştum. Şimdi cevaplayabiliyorum.Başlayalım:)

Günün nasıl geçti?

Okulda oldukça yorucu geçti. Öğretmeniz, azcık topuklu giyelim diyoruz yok. Canımı alıyor sanki ayakkabılar. Şiştiler ve ağrıdılar ayakcıklarım:(
Yorgun ama verimli bir gün oldu.

İsim vermeden bahset;

Kimden? :) 
Müthiş biri..Gerçek bir dost, en güvendiğim insan, seviyorum onu:)

Neden hep cam kenarı;

Ah ah uzun yolda koridor tarafında oturulur mu kuzum:)

Bugun kendin için ne yaptım;

Kahve:) Beni mutlu eden şeylerden biri..
Şaka bir yana kendim için pek bir şey yapamadım. Öğrenciler için yapmış olabilirim.

Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan;

En iyi stres atma yöntemi bakım :)

Düşün ki o bunu okuyacak;

Kim? Aşkım mı?
Evet, okuyor zaten:)

Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;









Ben kimleri mimleyiiim? Kabul ederlerse:
Nur Böjük,
Öylesine Biri,
Asabi Bakire,
Okuyan
Seyyah Gül

4 yorum:

  1. Cevaplarını keyifle okudum canım.
    Karikatürlere pek güldüm:)
    Daha önce cevapladığım için teşekkür ediyor, başka mimlerde buluşmak üzere diyorum:)
    Bu arada ikimizde aynı cevabı vermişiz: kahve^-^

    YanıtlaSil
  2. yaşasın mimlenmişim
    hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
  3. Ayşım, yaptıysan bir daha yapmana gerek yok canım.öpüyorum seni:)

    Seyyah Gül, hadi cevapla da okuyalım:)

    YanıtlaSil
  4. canım teşekkür ederim yaptığın için yorgun günlerimiz başladı yine :(

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!