18 Ağustos 2012 Cumartesi

Today Edp


Avonun Today- Tomorrow- Always üçlemesinin ilki olan ne zamandır edinmek istediğim müthiş parfüm.
Sonunda aldım:)
Görsellerde de görebileceğiniz gibi biraz kullandım.


50 ml olan bu parfüm Avonda sevdiğim nadide kokulardan biri. Avon nasıl tanımlamış bu parfümü bakalım:

Tazeliği ve tutkuyu temsil eden frezya ve kaktüsün, kelebek çiçeği, gül ve misk ile karışımı.

Parfümde frezya kokusu baskın.
Çiçek kokusu sevenler için önerebileceğim bir parfüm:)


Bu bitince de almak istediğim bu:)
Serinin devamı Tomorrow edp.
Today'e göre daha oryantel bir koku.

3 yorum:

  1. çoook hoş bir kokusu var , bende memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. sequin, sen de benim gibi çiçek kokularını seviyorsun sanırım.

    YanıtlaSil
  3. Çok seviyorum ben de,birazcık ağır ama olsun :))

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!