25 Ağustos 2012 Cumartesi

Lensmarket.com Alışverişim:)


Tam dokuz senedir numaralı lens kullanıyorum. Çeşitli markalar denedim ama gözümde yanma, batma, lensin göze tam oturmaması gibi şikayetlerim oldu hep. Johnson and Johnson firmasının ürünü olan Acuvue Oasys'i kullanmaya başlamamla beraber lens kullandığımı bile unuttum:)
Bence piyasadaki en başarılı lenslerden biri.
Gözümde var mı yok mu hissetmiyorum.
Batma, yanma, kuruluk yapmıyor.
Oksijen iletkenliği çok yüksek.

Bir de lensmarket'te piyasadaki optiklere göre oldukça uygun fiyatla satılınca her 6 ayda bir sipariş etmeden duramıyorum. Lenslerimi hep bu siteden alıyorum. Hem ekonomik hem de inanılmaz hızlılar. Bugün sipariş veriyorsun yarın sabah elinde. Bu çok önemli çünkü çoğu optik 1haftada bile tedarik edip getirtemezken ürünlerin %99'u stoklarında olan lensmarket anında kargoya veriyor.
Kapıda ödeme olanağı olması diğer bir avantaj.
Kredi kartıyla netten alışverişe güvenemeyen benim gibiler için biçilmiş kaftan.

Kısacası,gerek bilgilendirme mailleriyle gerek müşteri temsilcisiyle özenli, güvenilir bir site.


Bio True lensi de ayrıca anlatmak istiyorum.
Onun da yorumu yakında blogda..:)



5 yorum:

  1. Kesinlikle lens marketten daha iyisi yok!
    Ben 1 senedir lens kullanıyorum, hep lens marketten alıyorum.
    Yalnız ben çevrediklerin tavsiyesi üzerine Air Optix Aqua kullanıyorum, acaba Johnson daha mı iyi diye düşünüyorum her seferinde:)

    YanıtlaSil
  2. bende renkli lens kullanıyorum sana bir soru sorucaktım ama önce renkli lens mi kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
  3. Air Optix hiç kullanmadım. Şuan kullandığımdan inanılmaz memnunum.
    Yine de aklında kaldıysa al dene derim Nesrincim.
    Senin kullandığın nasıl canım?

    kozmetik bir aşktır, renkli lens de kullandım ama şuan şeffaf kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar...Öncelikle güle güle kullanın.Ben de lens kullanıcısıyım.Daha önce hiç kullanmadım bu marka lensi.Bausch&Lomb purevision 2hd kullanıyorum.İnternetten sipariş gerçekten daha uygun ben de sipariş vermek istiyorum ama dia denen ve sph denen değerler nedir orda?sph denilen gözün numarası sanırım ama o dia deneni çözemedim bi türlü?siz nasıl alıyorsunuz?yani dia değeri ne oluyo? Bi de mesela bausch&lomb da 8.6 olan, acuvue oasysde 8.4 mü oluyo?

    YanıtlaSil
  5. ben de sürekli lens marketten alıyorum lenslerimi çok memnunum canım :) bir ortak noktamız daha çıktı :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!