12 Temmuz 2012 Perşembe

I love Cosmetics Vanilla & Icecream Shower Gel, Body Butter




Vanilya kokusuna ba-yı-lı-yo-rum. Özellikle parfümde ve duş jelinde.  Fark ettim de vanilya kokusu beni mutlu ediyor.
Bu seti Gratis'ten almıştım. İyi ki de almışım. 

Setin içinde neler var?
1.I LOVE vanilla & ice cream body cream
2. I LOVE vanilla & ice cream body shower
3. I LOVE vanilla & ice cream lip gloss




Duş jelinin az bir miktarı yeterli geliyor. Yoğun bir ürün. Kokusu zaten müthiş. Yıkanınca vanilyalı dondurma gibi kokuyorsunuz. 
Body butter'a gelirsek onun da yapısı yoğun, beğendim ama keşke biraz daha yoğun vanilya koksaydı diye de içimden geçirmedim değil. Onun dışında kokusu kalıcı, uzun süre burnuma mis kokusu geliyor. Nemlendirmesi de süper. Kısacası alınası bir ürün.

Vanilla-group_large

Bir de çileklisi vardı Gratiste. O nasıl ? Kullananımız var mı?




7 yorum:

  1. Ay harikaymış yaa ben bunları hiç görmemişiim Gratis'te :( Ben de vanilya kokusu aşığıyımdır :)) Bakıcam bir dahaki sefere . Fiyatı ne kadardı ? Tek satılmıyor mu,set olarak mı canım ?

    YanıtlaSil
  2. Fiyatı set halinde indirimdeyken 15 falandı.Pahalı değil yani. Yalnız benim aldığım 100ml lik seyahat boy set. 200ml ve 500ml lik olanlar var.Onlar tek tek satılıyor.

    YanıtlaSil
  3. Hmm iyiymiş o zaman ,tek olarak bakarım ben :) Çilekli de güzeldir kanımca :D

    YanıtlaSil
  4. ÇİLEKLİSİNİ DENEMELİYİMMM

    YanıtlaSil
  5. Ben watsonsta vanilya serisini görmedim, hangi şubede var bundan ?

    YanıtlaSil
  6. luna,
    Watsons'ta rastlamadım vanilyalısına.
    Bunu Gratis'ten almıştım.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!