3 Kasım 2011 Perşembe

Pastel metallic duo eyeshadow



Pastel'in Midnight Fever rengine nette makyaj malzemelerine bakarken rastladım ve çook beğendim.Zaten mavi hastasıyım:) Ertesi gün soluğu kozmetikçide aldım.Tam alacam.Bir baktım yeşil de hoş gümüş de.Karar veremedim hangisini alayım.Aşkımın başını o kadar şişirmişim ki yeşil mi gümüş mü mavi mi diye,o da hepsinden aldı bana:) canım benim ya...
İyi ki de almış.Farlar tek kelimeyle müthiş! Yapısı kremsi olmasına rağmen topaklanma yapmıyor.Çoğu fardan da kalıcı.Bu arada farlar metalik,ışıltılı değil.
Beyaz far sevmediğimden Midnight Fever'daki beyaz rengi kullanmıyorum ama dileyen highlight olarak kullanabilir.Bu aralar Forest rengine takmış durumdayım.Yeşilin tonu tam istediğim gibi.
Sun Moon rengi de sık sık kullandığım bir far.Özellikle gümüş rengini sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!